tel. biuro: 41 344 77 43
wt: 10:00-18:00
śr-pi: 10:00-16:00

19-20.11.2022 - MKTK "Autsajder" w Beskidzie Małym

Nasz wyjazd rozpoczął się o 3:15 na Dworcu Autobusowym, z którego wyruszyliśmy do Oczkowa z przesiadką w Żywcu, gdzie zjedliśmy szybkie śniadanie na dworcu. Pogoda nam dopisywała, dzięki czemu mogliśmy podziwiać góry w zimowej odsłonie. Pierwszym przystankiem był Stary Groń, z którego ruszyliśmy na Jaworzynę niebieskim szlakiem. Po dotarciu do Małego Szlaku Beskidzkiego skierowaliśmy się na wschód w kierunku najwyższego punktu tego dnia, czyli Potrójnej. Kilkanaście minut po zachodzie słońca dotarliśmy do Chatki pod Potrójną, gdzie wspólnie śpiewaliśmy, graliśmy na gitarze i urządziliśmy mały turniej szachowo-warcabowy.

Drugiego dnia dalej wędrowaliśmy Małym Szlakiem Beskidzkim na wschód. Przez Łamaną Skałę i Leskowiec dotarliśmy do Schroniska PTTK Leskowiec, gdzie zjedliśmy ciepły obiad. Zagrzani i najedzeni ruszyliśmy żółtym szlakiem do Gorzenia i dalej Wadowic na kremówki.